De functionaliteiten van onze plugin
Onze plugin is ontwikkeld samen met en voor resellers van visuele communicatie. Op deze pagina tonen wij u een aantal huidige en toekomstige functionaliteiten.

Functies die het jou makkelijker maken
Onze plugin biedt veel functionaliteiten die voor jou van belang zijn
Dashboard
Functies overzichtelijk weergegeven
Op het dashboard heb je een goed overzicht van een aantal belangrijke functies. Zo kun je hier vandaan direct naar een aantal onderdelen toe.
Binnen 1 klik zie je de binnen het systeem aanwezige leveranciers, de orders, de producten en de categorieën. Via de “Downloads” sectie op het dashboard kun je een child-theme of de Printwebwinkel Connect plugin downloaden.
Leveranciers
Leveranciers met toegevoegde waarde
Via de optie leveranciers kun je een verbinding maken tussen de gewenste leverancier en Printwebwinkel. Verder kun je hier de standaardinstellingen voor het toevoegen van producten doorvoeren, maar ook bijvoorbeeld de standaard marge voor producten instellen. Je kunt nu ook een oneindig aantal afzender adressen toevoegen. Dit is handig als je vanuit verschillende afdelingen of vanaf diverse locaties wilt versturen.
Orders
Controle over het orderproces
Het is nu ook mogelijk om orders tegen te houden en je kunt zelf bepalen welke orderregels doorgezet mogen worden naar de leverancier. Bestanden kunnen nu door je klant worden geüpload vanuit WooCommerce of je kunt zelf het bestand uploaden binnen onze omgeving, bestanden kunnen tevens worden goedgekeurd of worden verwijderd.
Producten
Groeiend assortiment producten
Nieuwe producten van de leverancier worden meestal al binnen 4 uur toegevoegd, en jij voegt ze daarna, desgewenst, binnen 1 minuut toe aan jouw WooCommerce omgeving. Op het moment van schrijven zijn er in totaal ca. 450 producten beschikbaar binnen ons systeem.
Categorieën
Eenvoudig producten categoriseren
Je eigen categorieën aanmaken doe je snel en eenvoudig binnen WooCommerce. Ook kun je onze standaard categorieën met 1 druk op de knop toevoegen aan jouw WooCommerce webshop.
Ondersteuningscentrum
Voor al jouw vragen en opmerkingen
Met de introductie van de nieuwste release is ook een volledig nieuw onderdeel beschikbaar: het ondersteuningscentrum. Het ondersteuningscentrum bestaat momenteel uit 2 onderdelen; onze kennisbank waarbinnen wij veel voorkomende vragen beantwoorden en het ticketsysteem bij problemen of verzoeken.
Tickets
Storingen snel gemeld en snel opgelost
Ervaar je problemen met de koppeling of mis je bepaalde functionaliteiten? Als je een ticket aanmaakt dan wordt jouw melding vastgelegd binnen ons systeem en kunnen wij je snel van dienst zijn. Als je een ticket aanmaakt kun je kiezen om deze een privé of openbaar status te geven.
Ideeënbus
Jij weet als geen ander wat je nodig hebt
Met de introductie van onze ideeënbus bieden wij de resellers de mogelijkheid om gezamenlijk wensen voor onder andere extra functionaliteiten op een eenvoudige manier aan te geven. Ook voor ons is de ideeënbus erg handig omdat wij dan weten welke functionaliteieten het meest gewenst zijn.